به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اینانلو معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قدس ازاداره ورزش و جوانان بازدید و با رئیس اداره و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قدس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به اساتید ،مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان قدس در این نشست گفت: ورزش نماد قدرت و صلابت و ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و جوانان ورزشکار شهرستان قدس همواره سعی داشتند با افتخار آفرینی و روحیه جوانمردی ، این امر را محقق سازند.
اینانلو با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به امر ورزش بالاخص در جوانان ابراز داشت: پرداختن به امر ورزش و اهمیت دادن به آن بهترین راهکار برای جلوگیری از برخی آسیب های اجتماعی در بین جوانان است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قدس تاکید داشت:امید داریم جوانان ما با افتخارآفرینی در ورزش ،پرچم انقلاب اسلامی را در عرصه های ملی و بین المللی به اهتزاز درآورند. 

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهر لغایت ۲ آبان ماه)  بر تمام خدمتگزاران عرصه ورزشی شهر قدس گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیاتهای ورزشی در حال اجرا می باشد که این امر می تواند به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نیز کمک کند.

وی در این دیدار با اشاره به فعال کردن هیاتهای ورزشی بیان کرد: یکی از اهداف این اداره فعال کردن هیاتها ورزشی می باشد چرا که با فعال نمودن هیاتهای ورزشی می توانیم وضعیت جامعه ورزشی این منطقه را بهبود بخشیم.