پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست دکتر واثقی فرماندار و با حضور حسینی دبیر ستاد و رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای ستاد با موضوع اوقات فراغت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت پیگیری مصوبات جلسات قبل، و جمع بندی گزارش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت ادارات در شش ماهه اول سال جاری روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه تشکیل شد.

فرماندار قدس با تأکید بر توانمند سازی جوانان از طریق برنامه ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: هر زمان که توانستیم امورات جوانان را به بهترین نحو مدیریت کنیم میزان خطر آسیب اجتماعی کم شده و سلامت روحی و روانی جامعه تأمین گردیده و از همه اعضا خواستند با تمام امکاناتی که در اختیار دارند جامع هدف خود را حمایت و هدایت کنند تا با پرکردن اوقات فراغت جوانان سلامت و نشاط اجتماعی آنها هم تأمین شود.

 دکتر واثقی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تابا برنامه ریزی مناسب، شور و نشاط را در جامعه نهادینه کنیم.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت:  به منظور بهره مندی بیشتر و موفقیت در زمینه اوقات فراغت جوانان، لازم است دستگاههای اجرایی با اداره ورزش و جوانان قدس به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان در ارتباط باشند تا زمینه های لازم در جهت ارائه راه حل های عملی برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات جوانان فراهم گردد.

محسن حسینی همچنین بر آمادگی تمام و کمال اداره ورزش و جوانان برای مشارکت و همکاری با دستگاهها و نهاد های مختلف در اجرای برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی بویژه در ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تأکید نمود.

وی افزود؛ هرساله برنامه های پرباری جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان توسط این ستاد اجرا می گردد به طوری که در شش ماهه اول سال جاری ۳۶۰۰ نفر به طور رایگان از استخر تحت پوشش اداره ورزش و جوانان استفاده نمودند و همچنین کلیه افرادی کم بضاعتی که بانامه از اداره بهزیستی و کمیته امداد مراجعه نمودند به سالنهای ورزشی خصوصی و دولتی جهت استفاده رایگان از امکانات، معرفی شدند.