جلسه مشترک هیات تکواندو شهرستان و هیات تکواندو استان تهران با حضور محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، مسعود لشگری دبیر هیات تکواندو استان، داود گرجی رئیس هیات تکواندو قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نشست و هم اندیشی مسئولین هیات تکواندو شهرستان و مسئولین هیات استان به منظور تعامل، هماهنگی و بررسی عملکرد هیات تکواندو شهرستان و ارائه برنامه های هیات در شش ماهه دوم سال جاری، در محل اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به ساماندهی خوب هیات تکواندو در شهر قدس، بیان داشت: هیأت تکواندو قدس، دارای قهرمانان و مربیان شایسته و توانمندی است که امیدوارم با توجه ویژه و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد درخشش تکواندو کاران این شهر باشیم.

محسن حسینی با تاکید بر ارتقاع سطح فنی و کیفی تکواندو شهرستان تقاضای تشکیل تیم، جهت شرکت در مسابقات لیگ را نمود و داود گرجی رئیس هیات تکواندو و رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس قول مساعدت تشکیل یک تیم را داد.

در ادامه مسعود لشگری دبیر هیأت تکواندو پایتخت در این جلسه ضمن قدردانی از مسئولین ورزشی این شهرستان اظهار داشت: در حفظ قهرمانان خود کوشا بوده و  با وفاق و همدلی در رشد این رشته المپیکی در شهر قدس کمک کنید.

وی افزود؛ در راستای رفع موانع و مشکلات، بررسی کارهای صورت گرفته و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رسیدن به اهداف والای تکواندو، جلسه مشترک هیات با هیات استان را برگزار کردیم تا بتوانیم با یک هم فکری مناسب در جهت پیشبرد اهداف مان بهترین راه را انتخاب کنیم.

داود گرجی رئیس هیات تکواندو شهرستان قدس؛ با اشاره به پیگیری راه اندازی خانه تکواندو در این شهرستان، گزارش مختصری از عملکرد این حوزه در شش ماه اول سال ارائه داد و گفت: آنچه که امروز باعث موفقیت و ارتقاء سطح تکواندو شده، همدلی و حضور فعال و توانمند مربیان ما می باشد که امیدورام این روند همچنان ادامه دار باشد.

در پایان این نشست کلیه مربیان نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند و تصمیمات مربوطه اتخاذ گردید.