جلسه هماهنگی با موضوع همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس ظهر دیروز در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان قدس  تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ ظهر دیروز با حضور حبیبی فرمانده سپاه، حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، حیدری مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس جلسه هماهنگی برگزاری پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل شد.

فرمانده سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت:  هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جانفشانی های یادگاران دفاع مقدس ، خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شود .

حبیبی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت : دوران ۸ سال دفاع مقدس و ارزشهای آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشته است لذا لزوم انتقال این ارزشها به نسل جدید در شرایط کنونی بیش از پیش احساس می شود .

محسن حسینی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی است گفت: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و زنده نگاه داشتن جانفشانی و از خود گذشتگی ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از این عزیزان و خانواده های این بزرگواران که با اهداء جسم و جان خود از میهن و ناموس خود دفاع کردند و پاس داشت این ایام وظیفه ذاتی و ملی ما می باشد. می بایست برنامه‌‌های این هفته با شکوه‌ هرچه تمام‌تر برگزار شود .

در این جلسه جهت برگزاری مطلوب و شایسته این همایش تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

شایان ذکر است، اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با همکاری سپاه، سازمان فرهنگ اجتماعی ورزشی شهرداری قدس، اداره اوقاف و امور خیریه  در هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را برگزار می نمایند.

لازم به ذکر است مراسم فوق ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ مهرماه از مقابل درب شهرداری به طرف امام زاده حضرتین برگزار خواهد شد.