در راستای توسعه فضاهای ورزشی جلسه ای با موضوع، برنامه ریزی تامین سرانه هایی با کاربری ورزشی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس شورا ی اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، روسای ادارات روز یکشنبه ۱۶ تیر ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این شست پیرو مصوبات جلسه قبل و بررسی مشکلات و مسائل پیش روی ورزش برگزار گردید.

اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری با اشاره به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری در این شهرستان گفت: سرانه ورزشی قدس در مذیقه است و می بایست با ایجاد هزینه های مختلف این بخش را تقویت کرد.

وی اظهار داشت: شهرک های صنعتی می توانند در توسعه و رشد ورزش تاثیر گزار باشند و با همکاری شهرکهای متعدد صنعتی که در شهرستان فعال است می توان فضاهای ورزشی ایجاد کرد که در این زمینه اداره ورزش و جوانان، در نظر دارد به صورت مشترک و با سرمایه گذاری این بخش بتواند سالن های متعدد را ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: یکی از دغدقه های اعضای شورای اسلامی تقویت ورزش همگانی برای خانواده ها می باشد وی اظهار داشت: ورزش و سلامتی می تواند به نشاط و تندرستی اقشار مختلف جامعه کمک کند از این رو شورا ی اسلامی با فراهم کردن زیر بنا و امکانات لازم در جهت غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و جوانان تاثیر گذار است.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به معرفی اراضی با کاربری ورزشی توسط شهرداری انجام شده است، گفت به دلیل محدود بودن فضای ورزشی نمی توانیم جهت تملک یا سایر اقدامات مورد نیاز برای توسعه فضای ورزشی و فعالیت خود اقدامی را داشته باشیم که می بایست راهکارهایی جهت توسعه و فعالیت ورزشی با همکاری شورای اسلامی و شهرداری ایجاد شود.

در پایان مقرر شد جهت حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش در شهرستان نشست مشترکی فی ما بین روئسای اداره ورزش و جوانان ، امور مالیاتی شهرستان و هیات امنای شهرک های صنعتی تشکیل و نسبت به ایجاد زمینه لازم برای کمک صنعتگران به توسعه ورزش تصمیمات لازم اتخاذ و نتیجه را به فرمانداری اعلام گردد.