رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در نشست با مدیران اماکن ورزشی تاکید کرد باشگاههای غیر مجاز در مرحله اول برای کسب مجوزهای لازم هدایت میشوند و اگر اقدام نکنند با هماهنگی مسئولین مربوطه پلمپ می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ محسن حسینی در جلسه توجیهی موسسین و مدیران اماکن ورزشی (مجوز دار) بانوان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی _تخصصی بیان کرد: بهره گیری مدیران از آخرین قوانین و اطلاعات موجب تقویت هرچه بیشتر سیستم مدیریت اماکن ورزشی شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان، همچنین بر اهمیت مبارزه با دوپینگ و نظارت هیات پزشکی ورزشی شهرستان با هماهنگی اماکن ورزشی بر باشگاه ها اشاره کرد و افزود: از معضلات موجود در برخی باشگاهها استفاده از مکمل ها غیرمجاز ورزشی است که می بایست از استفاده و توزیع آن در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی جلوگیری شود.

در این جلسه بر برگزار نشدن کلاس های غیر قانونی از جمله زومبا (تلفیقی و غیر تلفقی) – رقص – باله – هیپ هاپ – سالسا – بادی ریتم – بریک دنس – دنس و … در باشگاه ها، تاکید شد و مقرر گردید از موزیک کلام دار غیر مجاز در ساعت برگزاری کلاس و نیز موزیک با صدای بلند به دلیل سلب آسایش همشهریان، استفاده نشود و نیز مربی بدون کارت مربیگری در کلاس حضور نداشته و کلیه ورزشکاران حاضر در کلاس بیمه ورزشی شوند.