محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در نخستین نشست هیاتهای ورزشی نگاه و برنامه های توسعه ای ۶ ماهه اول سال ۹۸ در شهر قدس را تشریح و افزود تحقق یافتن برنامه های ورزشی این اداره توسط هیاتهای ورزشی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نشست و هم اندیشی روسای هیاتهای ورزشی در خصوص توجه به ورزش این شهرستان به میزبانی امام جمعه برگزار و در این نشست محمد محمودی شاه نشین  نماینده مردم شریف شهرستان قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جوکار امام جمعه محترم شهرستان قدس، اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را برای توسعه ورزش قدس مطرح کردند.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شریف شهرستان قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد با توجه به اینکه برخی از ورزشکاران و پیشکسوتان به کمبودها در  این شهرستان اشاره داشتند گفت: یکی از فاکتورهای این شهرستان حضور استعدادها و نخبگان ورزشی است که می بایست با تقویت خود این موضوع را در غرب تهران گسترش داد. همچنین درصدد هستیم با طرح های عمرانی تا پایان سال رشد چشمگیری در بحث ساختار اماکن ورزشی داشته باشیم.

 وی افزود: زمانی انتقادات اثر گذار است که راهکار و پیشنهاداتی در این زمینه وجود داشته باشد تا به ورزش شهرستان کمک کند.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با بیان اینکه توجه به هیاتهای ورزشی می تواند به رونق آینده ورزش این شهرستان کمک شایانی داشته باشد، افزود: برخی هیاتهای ورزشی شهرستان با مدیریت و برنامه های مدون خود توانسته اند نسبت به توسعه ورزش در جنبه همگانی و قهرمانی عملکرد مطلوبی را ارائه دهند که می بایست ساختار در سایر هیاتهای ورزشی شهرستان نهادینه شود تا بتوانیم پویایی تمامی هیاتهای ورزشی را داشته باشیم.

به گفته وی یکی از برنامه های این اداره توسعه ورزش در محلات شهرستان بوده چراکه استعداد های زیادی در محلات وجود دارد.