همایش کوهپیمایی جامعه ورزش شهرستان قدس با حضور  محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی،  محسن حسینی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان،  خدایی مسئول تربیت بدنی سپاه و  مسئولین هیات‌های ورزشی با  استقبال چشمگیر و بی نظیر ورزشکاران، خانواده ها و دوست داران ورزش در محل کوههای وردیچ (دره ازگی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ صبح روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه به مناسبت روز زمین پاک، همایش کوهپیمایی و طبعیت گردی خانوادگی با مشارکت بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان قدسی که با پاکسازی طبیعت از زباله  و مانور سنگ نوردی توسط کوهنوردان همراه بود در منطقه وردیچ دره ازگی با استقبال پرشور خانواده ها برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان کرد، حضور خانواده ها در مشارکت‌های اجتماعی و ورزشی باعث آرامش محیط و ترویج فرهنگ عمومی شده و از بروز ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری می‌کند .

وی خاطر نشان کرد: ورزش های همگانی نظیر کوهپیمایی و طبعیت گردی در راستای ایجاد سلامت روح افراد و نشاط اجتماعی بسیار ضروری است و روز هوای پاک فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی در حفظ محیط زیست می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم  از طرف اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی شرکت کنندگان کتابهایی با عناوین مختلف به جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در کوهپیمایی اهدا شد.

در  پایان از تمامی کسانی که در امر برگزاری این برنامه مارا یاری نمودند از جمله ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اتوبوسرانی، هیاتهای ورزشی مدیران اماکن ورزشی و مربیان قدردانی می نماییم.