با هماهنگی محمد حبیبی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قدس جمعی از ورزشکاران رشته آفرود به سرپرستی مهیار حجازی مسئول کمیته آفرود شهرستان جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ مهیار حجازی مسئول کمیته آفرود شهرستان قدس در ارتباط با کمک‌رسانی آفرود سواران شهرقدسی به مناطق سیل زده گفت: طی هماهنگی با مسئولین هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و کمیته آفرود استان تهران و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، طی فراخوان اعلام شده آفرود سواران شهرقدسی صبح روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه به سمت مناطق سیل زده لرستان حرکت کردند.

در این حرکت امدادی، سه اکیپ برای کمک رسانی اعزام شد و اقلام مورد نیاز جمع آوری شده مانند کنسرو، لوازم بهداشتی، پتو، آب معدنی، دستکش، چکمه و مقداری دارو انتقال یافت.

وی افزود: باتوجه به قابلیت ماشین‌های آفرود از مناطق صعب العبور حرکت کرده و مناطقی که توسط استان، هلال احمر و اداره ورزش مشخص شده بود، توزیع اقلام انجام شد.

حجازی ادامه داد: پس از بررسی و سنجیدن مناطق و اعلام شرایط توسط گروه اول که حدود هشت خودرو آفرود بود با هماهنگی استان تهران، گروه دوم شروع به حرکت کردند.

اکیپ دوم با هماهنگی راه آهن، تعداد ۱۵ خودرو به بارگیری شد و به سمت خرم آباد و پل دختر فرستاده شد و روز گذشته گروه دوم به استان لرستان رسید و امداد رسانی ها ادامه یافت.

وی گفت: مدیریت و هماهنگی این اقدام توسط مهرداد همتیان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران و  آرش حاجی جعفری رئیس کمیته آفرود این هیات بوده و شهرستان‌های قدس، رباط کریم، شمال شرق و سایر شهرستانهای استان تهران فعالیت دارند و گروه‌های سوم و چهارم نیز آماده امداد رسانی هستند.