محمودی شاه نشین گفت: شهرستان قدس در زمینه ورزش در رده‌بندی ۱۵ استان کشور، بالاترین امتیاز را به دست آورده و در رشته ژیمناستیک از ۳۱ استان کشور، بیشتری امتیاز را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به نقل از پایگاه خبری قدس خبر؛ نشست و هم اندیشی رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان قدس با حضور مسئول دفتر امام جمعه، نماینده مردم شهرستان ها قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس، رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن جلسات اداره ورزش برگزار شد.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن خیرمقدم به مسئولین شهرستان و روسای هیات‌های ورزشی و تقدیر از تمامی ارگانها و ادارات از جمله دفتر امام جمعه، دفتر نماینده مجلس، فرمانداری، پایگاه ناحیه مقاوت بسیج، بخشداری، شورای اسلامی، شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری، فرماندهی نیروی انتظامی، آموزش و آموزش و پرورش و … اظهار داشت: از تلاش‌ها و زحمات سخت کوشانه هیات‌های ورزشی شهرستان تا به امروز کمال تشکر را داشته و انشالله در سال آینده با تعامل سازنده در مسیر پیشرفت ورزش شهرستان قدس گام برداریم.

محمودی شاه نشین، نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با افتخارات ورزشی شهرستان قدس، اظهار کرد: شهرستان قدس در زمینه ورزش در رده‌بندی ۱۵ استان کشور، بالاترین امتیاز را دارد و در رشته ژیمناستیک از ۳۱ استان کشور، بالاترین امتیاز را کسب کرده ایم و در همه این عرصه ها نقش مسئولین هیات ورزشی بسیار محرز است به طوری که در عرصه های مختلف ورزشی جوانان و نوجوانان ورزشکار شهرستان قدس مدال های ملی و بین المللی به دست آورده اند.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی در سطح شهرستان قدس نسبت به سایر شهرستان های همجوار استان تهران وضعیت مناسبی دارد و در زمینه زیر ساخت ها که در درجه اول اهمیت هستند در این چند سال تلاش های فراوانی انجام شده است.
نماینده حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تلاش های فراوانی که در بودجه سال ۹۸ صورت گرفته سعی شده است تا بودجه ارزش افزوده هر شهرستان و محلات برای خود آن منطقه هزینه شود. در زمینه تربیت بدنی نیز چند سالن ورزشی  افتتاح شده و در روزهای آینده روستای هفت جوی افتتاح دو سالن ورزشی دیگر را خواهیم داشت. همچنین با تلاش های صورت گرفته سه بیمارستان در سال آینده در شهریار و قدس و ملارد با ۸۵۰ تخت به بهره برداری خواهد رسید.

سید علی اینانلو، معاون حوزه سیاسی انتظامی فرمانداری قدس بیان کرد: طبق آمارهای شورای امنیت کشور شهرستان قدس در ۶ ماه ابتدای سال با ۳۲ درصد در سرقت مهم و ۳۱ درصد در سرقت کل، کاهش جرم داشته است و این نشان از وجود امنیت در شهرستان دارد.

اینانلو تصریح کرد: با هم افزایی می توانیم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی به دولت کمک کرده و با ارائه ایده ها جهت برون رفت از این شرایط می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

hofhv hnhvi