سومین جلسه شورای ورزش شهرستان قدس به ریاست اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان و با حضور حداکثری اعضای این شورا با هدف بررسی مشکلات ورزش شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ سید علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری در این جلسه با اشاره بر اهمیت جلسات شورای ورزش و جوانان،بر ارتقاء ورزش همگانی و نشاط اجتماعی اشاره نمود و همچنین استفاده از فضاهای شهرستان با کاربری ورزشی و تعیین تکلیف این فضاها را مورد بررسی قرار داد.

اینانلو در ادامه بر تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه کاره ورزشی تاکید کرد و گفت: کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان قدس مشهود بوده و باید با تعامل اداره ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها، این فضاها را توسعه و به مطالبات مردم پاسخ شایسته ای داد.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گزارشی از مصوبات جلسه قبلی ارائه داد و افزود: تشکیل شورای ورزش و جوانان می تواند مرجع تصمیم گیری خوبی برای ورزش طبق نیازهای مورد نظر روستاها و شهرستان باشد.

حسینی در خصوص تشکیل کمیته راهبردی ورزش با حضور نمایندگانی از ادارات، صنایع، ورزشکاران مطابق سیاست های این کمیته در جهت استفاده از رهنمودهای اقتصاد مقاومتی رهبری و تعامل با بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات موجود ورزش شهرستان و راهکارهای مناسب توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان حسینی با اشاره به رابطه معکوس ورزش با آسیبهای اجتماعی گفت باید در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از تمام پتانسیل موجود شهرستان بهره برد.

وی اظهار داشت: امیدواریم سازمانها و ادارات (از لحاظ سخت افزاری) در کنار متولی ورزش قرار گیرند تا به نحو احسن از پتانسیل موجود شهرستان استفاده کرد و راهکارهای ارتقاء ورزش همگانی و قهرمانی با بهره گیری از امکانات وظرفیتهای ورزشی مهیا گردد.

در پایان پس از استماع سخنان و نقطه نظرات اعضا مواردی به تصویب رسید.