جلسه ای با حضور سراج رئیس هیات رزمی استان تهران با اعضاء، مربیان و داوران هیات رزمی شهرستان قدس دوشنبه ۸ بهمن ماه در دفتر ریاست ادره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، جلسه هیات ورزشهای رزمی شهرستان با هدف هماهنگی و ارزیابی عملکرد هیات ورزشهای رزمی شهرستان، با حضور حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، سراج رئیس هیات ورزشهای رزمی استان تهران، لطفی لو رئیس هیات ورزشهای رزمی به همراه اعضای هیات و مربیان شهرستان، روز دوشنبه ۸ بهمن ماه برگزار شد.

محسن حسینی رئیس اداره ورز ش و جوانان شهرستان قدس؛ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین بیان کرد: هیات های ورزشی تشکیلاتی هستند که به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته ورزشی و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالابردن سطح مهارت های ورزشی بر اساس اصول مبانی پیش بینی شده در اهداف فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ایجاد می گردد، که می بایست در این راستا وحدت، هم فکری و درستی را جهت رسیدن به هدف مشترکمان که ارتقاء و اعتلای ورزش رزمی در شهرستان قدس است سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی در خصوص احترام به پیشکسوتان ورزشی افزود : پیشکسوت آن است که مردم به آنان اعتماد کنند، بزرگتر مردم باشند، صلح و صفا در بین مردم جاری نمایند، امین آن مجموعه بوده و فرزندان مردم زیر بال و پر آنان رشد کرده باشند از اینرو می بایست جایگاه این عزیزان را همواره حفظ نمود.
رئیس هیات ورزشهای رزمی استان تهران تصریح کرد: ورزشهای رزمی جزء رشته هایی است که مورد استقبال جوانان و خانواده هاست، به همین خاطر توسعه ورزش های رزمی در بُعد همگانی و قهرمانی از جمله اهداف مهم این هیأت است.
سراج ادامه داد : شهرستان قدس با توجه به تعداد بالای ورزشکار مربی و داور از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که قابل قیاس با دیگر شهرستان های استان تهران نمی باشد.
وی در خصوص مصوبات هیات استان توضیحاتی را ارئه داد و افزود: ورزش‌های رزمی با توجه به تعداد زیاد سبک ها در مسابقات مختلف حائز اهمیت هستند و در این مورد اداره ورزش و جوانان می تواند توجه ویژه به این رشته ورزشی داشته باشد.
حسین لطفی لو رئیس هیات ورزشهای رزمی شهرستان قدس؛ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشهای رزمی شهرستان را ارائه نمود و افزود، شهرستان قدس با داشتن قهرمانان داوران مربیان قهرمان پرور در سطح استان تهران حرف اول را میزند و در حال حاضر هیات ورزشهای رزمی قدس در ۱۶ سبک این رشته به فعالیت می پردازد.
وی ادامه داد: تلاش مان ارتقاء هیات ورزش های رزمی بوده و در این مسیر به همراهی و تعامل روسای سبک ها، مربیان، اساتید و باشگاه داران نیاز داریم که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر با برنامه ریزی گام های موثری را برداریم.
طی این جلسه که در راستای هماهنگی بین مربیان رزمی هیات تشکیل شد، راهکارها و پیشنهادات لازم جهت سازماندهی سبک های رزمی ارائه و در پایان هریک از مربیان شهرستان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.