رییس شورای اسلامی شهر قدس گفت: شورا و شهرداری قدس با نگاهی ویژه به دنبال رشد و تعالی ورزش کشتی و شناسای استعداد  های درخشان در این حوزه است.
 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس؛ نقی علی وند در  دیدار محمد رضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی  گفت: شهرقدس از نظر  نیروی ورزشکاران پتانسیل خیلی بالایی دارد و شهری قهرمان پرور می باشد و بسیاری از کشتی گیران این شهر  دارای عناوین قهرمانی در سطح بین المللی و ملی هستند.
وی افزود : با نگاه ویژه ای که شورای اسلامی و شهرداری قدس به ورزش دارد و همچنین با تعامل و همکاری که با مسوولان ورزشی خواهیم داشت در راه رشد و تعالی ورزش کشتی گام بر می داریم.
علی وند بیان داشت: مدیریت شهری در دوره پنجم اتمام عملیات احداث خانه کشتی را به عنوان یکی از اولویت جدی در دستور کار قرار داد و خوشبختانه با تدابیر و تهمیدات اتخاذ  شده و ترزیق اعتبارات لازم از سوی مدیریت شهری در اینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.
وی با اظهار امیدواری گفت: با اجرا و توسعه این گونه مراکز ورزشی در مناطق مختلف شهر فضای پر نشاطی  برای شهروندان شهرقدسی فراهم می کنیم.