نشست و هم اندیشی هیات تکواندو شهرستان قدس با حضور محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان داود گرجی رئیس هیات به همراه اعضای هیات، مربیان آقا و خانم سه شنبه ۱۸ دی ماه در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان قدس؛ این نشست به منظور هم اندیشی مسئولین هیات تکواندو شهرستان به منظور تعامل و هماهنگی و همچنین بررسی عملکرد هیات تکواندو شهرستان و ارائه برنامه های هیات برگزار شد.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تکواندو شهرستان قدس یکی از قطبهای استان تهران محسوب می شود گفت: هیات تکواندو قدس دارای قهرمانان و مربیان شایسته و توانمندی است که امیدوارم با توجه ویژه و ایجاد همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد درخشش بیشتر تکواندو کاران این شهر باشیم.

حسینی ادامه داد: هیاتهای ورزشی می بایست از پیشکسوتان بعنوان چراغ راهی برای توسعه ورزش شهرستان استفاده نمایند چرا که در این مسیر مربیان و پیشکسوتان و دلسوزان ورزشی می توانند مسیر روشنی را برای پیشرفت ورزشی خود ایجاد کنند.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان در نشست مربیان هیات تکواندو قدس گفت که کلیه افرادی که در حال آموزش دادن این رشته می باشند می بایست دارای مدرک مربیگری از طرف فدراسیون باشند.

در ادامه داود گرجی رئیس هیات تکواندو شهرستان قدس به ارائه عملکرد ورزشی و مالی هیات پرداخت و برخی نقاط قوت و ضعف موجود را مورد بررسی قرار داد تا برای قسمت هایی که تکواندو شهرستان دچار مشکل هست با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان تدابیر لازم اتخاذ شود و با تاکید بر جایگاه یکایک اعضا در هیات از آنها خواستند تا تمامی مسائل در حوزه مربیان، داوران و ورزشکاران را پیگیری نمایند تا در جهت رشد و ارتقاء توسعه تکواندو شهرستان کمک رئیس هیات تکواندو باشند و شرایط خیلی بهتری را ایجاد نمایند. در پایان هر یک از مربیان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.