محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان روز سه شنبه ۱۳ آذرماه با حضور در دفتر فرماندار با وی دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛  در این نشست صمیمانه محسن حسینی گزارشاتی در خصوص سرانه ورزشی، تعداد باشگاهها ی خصوصی و دولتی، تعداد هیاتهای ورزشی ، اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش همگانی و روستایی و ورزشکاران سازمان یافته ارائه داد و افزود: شهرستان قدس از ظرفیت ها و استعداد ورزشی بی نظیری برخوردار می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به روند افزایش تراکم جمعیت در شهرستان قدس و کمبود سرانه های ورزشی خواستار مکاتباتی با شهرداری به منظور در اختیار گذاشتن زمینهایی برای افزایش سرانه ی ورزشی این شهرستان در آینده شد. وی همچنین در خصوص تاکید فرماندار جهت برنامه های اخلاق محور در حوزه ورزش و جوانان مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان با اخلاق و پیشکسوتان با حضور مسئولین را بعنوان یکی از برنامه های این حوزه برشمرد .

در ادامه علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس پس از استماع گزارش ها و پرسش ها در خصوص تعداد مدال آوران، حوزه ورزش بانوان و روستاها و هیاتهای ورزشی با تاکید بر برنامه های اخلاق محور در حوزه ورزش و جوانان بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیتهای موجود می توانیم با برنامه ریزی و سیاستگزاری درست از ورزش در راستای ارتقای سطح کیفی و رشد و توسعه جامعه، در جهت رسیدن به اهداف والا و کسب عناوین و جایگاههای برتر شهرستان در سطح کشور استفاده نماییم.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می تواند جوانان زیادی را به نشاط گروهی ترغیب کند همچنین فعالیت در بخش ورزش همگانی با مشارکت شهرداری و ادارات جهت نشاط و تندرستی جامعه ضروریست.