هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان قدس با محسن حسینی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، محسن حسینی سرپرست اداره ورزش و جوانان در اولین دیدار خود با اعضای هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن تشکر از حضور شان با اشاره به پتانسیل های ورزشی شهرستان قدس گفت: ورزش کوهنوردی از نظر همگانی و ارتباطات می بایست با سایر حوزه های ورزش  همکاری خود را توسعه دهند. وی در ادامه خواستار استفاده از افراد متعهد در این هیات شد تا ورزش کوهنوردی به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.

در این دیدار داود بخشی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید بر ضرورت توسعه ورزش کوهنوردی شهرستان تاکید کردند و حمایت بیش از پیش از ورزش کوهنوردی را از آقای حسینی خواستار شدند.

در ادامه به موضوعات مختلفی همچون پیش بینی و تنظیم تقویم ورزشی سه ماهه پایان سال با موضوعاتی از جمله  ارائه برنامه های همگانی – تشکیل تیم واکنش سریع و جستجو نجات – استقرار و ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان – برنامه های محیط  زیست و فرهنگی – آموزش پزشکی کوهستان – بررسی روند کار کمیته مهندسی در راه اندازی دیوار سنگ نوردی زنده یاد جعفر ناصری و برگزاری برنامه های جام فجر به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به گفتگو پرداختند.