مسعود جودی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک جوانان و رضا بهلول زاده دارنده مدال برنز مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین، صبح امروز با حضور جمعی از مدیران، مسئولین شهری و شهروندان شهرستان قدس مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ ابوطالب آذربرا ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قدس در مراسم استقبال از دو افتخار آفرین شهرقدس بیان کرد: حضور قدرتمندانه در عرصه‌های ورزشی و اهتزاز بیرق استوار و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، از آن‌جهت که غرور و عزت‌مندی را در شریان‌های گروهی یک ملت جاری می‌سازد، برای‌ همه ایرانیان برجسته و پراهمیت است. بی‌تردید مردم قدرشناس مان، سپاسگزار این حماسه‌آفرینی‌ باشکوه‌تان خواهند بود.
حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت برای نخستین بار این مربی و ورزشکار که توانستند مقام سوم المپیک را کسب کنند امروز پس از ورود به ایران از فرودگاه امام خمینی (ره) تا فرمانداری را طی نمودند و در سطح شهر بصورت کارناوال مورد استقبال خیل عظیم مردم شهرستان قدس قرار گرفتند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان ادامه داد: هدف ما تجلیل از ورزشکاران و مربیان ارزشمند و مدال آوران این شهرستان می باشد و امیدواریم در آینده بتوانیم از سایر ملی پوشان و مدال آوران تجلیل و قدر دانی نماییم.