حجت الاسلام و المسلمین جوکار گفت: هدف ما چیزی جز خدمت به مردم نیست و در همه ی ابعاد در امور دینی و دنیوی در خدمت مردم هستیم و آنچه که در این برهه از زمان رسالت ماست، ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان قدس است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری قدس خبر، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، در دیدار با اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات شهرستان قدس، با اشاره به نقش اصحاب رسانه میان مردم و مسئولین اظهار داشت: خبرنگاران باید پل ارتباطی باشند، یعنی خدمات را از مسئولین دریافت کنند و انعکاس دهند.

وی بیان کرد: خبرنگاران می بایست مشکلات را از مردم جویا شوند و در مرحله اول مشکلات با مسئولان مربوطه مطرح و منتقل شود.
حجت الاسلام و المسلمین جوکار گفت: در رابطه با حوزه فرهنگ، رسالت اصلی خدمت همه جانبه به مردم است و روش کاری بنده با پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و با رویکرد وحدت و تعامل با هدف خدمت به مردم پیش می رویم و از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
وی افزود: هدف ما چیزی جز خدمت به مردم نیست. در همه ی ابعاد و در امور دینی و دنیوی مردم، در خدمت شان هستیم. اما آنچه که در این برهه از زمان رسالت ماست، ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان قدس است.

وی ضمن تأکید بر قرارگاه فرهنگی افزود: در چهار حوزه از جهت فرهنگ باید برنامه ریزی و کار شود که ابتدا در راستای ایمان و عقیده مردم و دوم از جهت تقوا و معنویت، سوم از جهت اخلاق و نوع سبک زندگی و چهارم از جهت بصیرت و امور سیاسی در قرارگاه فرهنگی شهرستان فعالیت خواهیم کرد که تمام مجموعه ها و تشکل های فرهنگی شهرستان را ساماندهی و حمایت کند.
امام جمعه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه تلاش کنند نام زیبای قدس را بیشتر در رسانه های کشوری و بین المللی مطرح کنند و خدمت به قدس و مردم شریف قدس کنند تا سطح کیفی شهرستان را بیشتر افزایش دهند و در کنارش سواد رسانه ای شهروندان باید ارتقا یابد.
وی گفت: حوزه رسانه و ارتباطات به روز، کار آمد و پویا باشد و از جدیدترین تخصص های روز برخوردار باشد.
حجت الاسلام و المسلمین جوکار تصریح کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است. فرهنگ باید از نماز جمعه منعکس شود و پیامدهای هفتگی آن را در خانواده، فضای مجازی، رسانه ها و در ذهن ها نهادینه کنیم.