روسای هیات ورزشی و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرقدس با امام جمعه جدید شهرقدس دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از پایگاه تحلیلی قدس خبر، صبح امروز سرپرست اداره ورزش و جوانان به همراه روسای هیات ورزشی با امام جمعه شهرقدس دیدار کردند. نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرقدس در این دیدار اظهار داشت: امتیاز بزرگی است که امروز امام جمعه شهرقدس نیرویی جوان باشد که این ویژگی میتواند کلید ارتباطی کارآمدی بین جوانان و روحانیت باشد.
وی افزود: ورزش شهرستان قدس در وضعیت خوبی قرار دارد ولی قابلیت بهتر شدن هم دارد دلیل ضعف ورزش این شهرستان عواملی همچون: ضعف زیر ساخت ها، کم بود مکان ورزشی، کم بود سرانه و بودجه است ولی با این حال ما به قهرمانان خود میبالیم امروز که من درکنار شما ایستادم ۲۸ ورزشکار شهرقدسی  عضو تیم ملی رشته های مختلف هستند، اداره ورزش آماده خدمت به جامعه روحانیت است.

در ادامه این جلسه حجت السلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس بیان کرد: کاری که شما عهده دارش هستید کار بسیار مهمی است ، ورزش جزء آموزه های مهم اسلام ناب و قرآن است که قرآن کریم تاکید بر نشاط  سلامت و تندرستی و جلوگیری از کسالت دارد.
وی افزود: یکی از بهترین کار هایی که میتوان برای پر کردن اوقات کودکان،نوجوان،جوانان،بزرگسالان و حتی سالمندان ما ترویج ورزش کردن است که این امر نقش به سزایی در جلوگیری از انحرافات  دارد.
وی خاطر نشان کرد: ورزش یعنی ساخت و ساز یعنی پرورش دادن ولی ورزش فقط پرورش اندام نیست بلکه پرورش روح انسان است بسیاری از آموزه های دینی ما در گود زورخانه انجام میگیرد و بر قلب ورزشکاران حکاکی میشود چرا در بقیه ورزش ها اینطور نباشد.
وی تصریح کرد: باب ورزش نعمتی از سوی خداوند است که در اختیار ما گذاشته که ما باید نهایت استفاده و بهره را از این نعمت الهی ببریم.