مسابقات کیک بوکسینگ بانوان با حضور معاونت امور بانوان نائب رئیس هیات ورزشهای رزمی در سالن شهدای گمنام شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، مسابقات کیک بوکسینگ بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور ۷۵ نفر کیک بوکس کار از شهرقدس و تیم های توابع استان تهران برگزار شد.
مسئول برگزاری مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات در مرحله اول معرفی این ورزش برای بانوان شهرقدسی و کاهش اشتیاق جوانان از اعتیاد و آسیب های اجتماعی بوده و در نهایت هدف اصلی توسعه و تحویل دادن قهرمان مدال آور شهرستان قدس می باشد.
وی افزود: در نیمه دوم ماه جاری مسابقات کمربند طلایی را در پیش داریم و در این مسابقه از تیم های توابع استان تهران به صورت چند جانبه دعوت به عمل خواهد آمد که مهم ترین مسابقه پیشرو مسابقات محلات اراک با حضور تیم های کشور را خواهیم داشت و بنده نوید حضور ۷۰ نفر از کیک بوکس کاران شهرقدسی را به مسئولان مربوطه می دهم.
رودسری خاطر نشان کرد: در شهرستان قدس بیش از ۷۰ مربی، داور و کیک بوکس کار در حال فعالیت در سطوح کشوری هستند که این امر نشان دهنده وضعیت درخشان شهرستان قدس در راستای قهرمان پروری است.
اهداء احکام و مدال قهرمانی پایان بخش این دوره از مسابقات بود.
اسامی تیم های مقام آور به شرح ذیل است:
-قدس مقام اول
-ری مقام دوم
-ورامین مقام سوم