جشنواره دو نیمه سیب به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) پنج شنبه ۲۵ مردادماه در سالن شهید دهنو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ مراسم جشن دونیمه سیب به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای سه زوج موفقشهر قدس در امور کار آفرینی و بهره گیری از کلاسها ی مهارت زندگی و مشاوره توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اهداء لوح سپاس و هدایایی با جرای برنامه های شاد و مفرح با حضور مسئولین شهرستان قدس درسالن شهید دهنو برگزار شد.
حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان ضمن تشکر از مسئولین و مدعوین محترم بیان کرد: فلسفه برگزاری این جشنواره این است که اداره ورزش و جوانان موظف به رسیدگی به واحد جوانان است.
تقدیر مسئولین از سه زوج کار آفرین سلیمانی، نوروزی، جعفری اثرات مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این مراسم، حاج آقا مولایی خطاب به جوانان گفت آقایان بپذیرند که گاهی همسرانشان برترند و در بعضی امور به خوبی ظاهر می شوند و نسبت به آنها بی توجه نباشند.باتوجه به سخن امام صادق (ع) زوجین به یکدیگر مهر بورزند و هیچگاه نسبت به یکدیگر دل سرد نشوند.
گفتنی است در این مراسم سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان، بخشدار، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، روئسای ادارات کمیته امداد، گردشگری، مدیر روابط عمومی فرمانداری، مسئول دفتر امام جمعه، روئسای هیات های ورزشی و نیز پیشکسوتان نیز حضور داشتند.