دومین صورتجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس با محوریت ازدواج و تعالی خانواده تیر ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزار ش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور اینانلو معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس راس ساعت ۹:۳۰ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،

ایشان ضمن خیر مقدم به اعضای ستاد به اهمیت ازدواج بموقع جوانان و تلاش و اهتمام هر چه بیشتر اعضای ستاد رادر پیشبرد امورات  و حل مشکلات مربوط به ازدواج جوانان در راستای سهولت ازدواج پرداختند و مطالبی را در این خصوص پیشنهاد دادند.

در ادامه حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس و دبیر ستاد ساماندهی، به بررسی مصوبات جلسه اول و ارائه گزارش عملکرد اعضای ستاد پرداختند و در انتها خواستار توجه، یکپارچگی و همیاری کلیه دستگاهها در خصوص هفته ادواج با توجه به سالروز ازدواج دو نور آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) شدند.

پس از تبادل نظر میان اعضای جلسه و ارائه راهکارها موارد ذیل به تصویب رسید.

مقرر گردید به منظور ایجاد هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم موثر .و مفید هفته ازدواج کمیته ای با محوریت اداره ورزش و جوانان و با عضویت ادارات اوقاف و امور خیریه ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دانشگاه آزاد اسلامی ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جهت اتخاذ تصمیمات لازم برگزار گردد.

مقرر گردید مراسمی با شکوه در هفته ازدواج توسط سازمان فرهنگی ورزشی با همکاری سایر دستگاها صورت گیرد و نسبت به برگزاری عقد واقعی یک زوج بصورت نمادین با دعوت از زوجین صورت گیرد .