کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده به میزبانی اداره ورزش و جوانان با مدیریت نسرین طاهری کارشناس امور جوانان اداره, با نمایندگان تام الاختیار جوانان ادارات شهرستان قدس چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور کارشناسان و نمایندگان تام الاختیار از اعضاء ستاد سامانه ای در محل اداره ورزش و جوانان با تلاوت آیاتی از قران کریم آٰغاز شد.

در ابتدا نسرین طاهری کارشناس واحد جوانان اداره ورزش، در این خصوص بیان کردند روز اول ذی الحجه از طرف شورای فرهنگ عمومی روز ازدواج نامگذاری شده تا تاکیدی باشد براهمیت و الگو قرار دادن منشور زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و با توجه به اینکه ازدواج به عنوان مهمترین و اساسی ترین تصمیم سرنوشت ساز زندگی می باشد.

لذا موج آفرینی در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان، پایدار، آگاهانه و تفسیر باورها و نقش آن در تسهیل ازدواج بسیار مهم می باشد و نیز مشارکت و کمک دستگاهها و سازمانهای مرتبط در اجرای برنامه های هفته ازدواج را در این هفته خاص و در کل سال می طلبد.

در ادامه حاج آقا خانی نماینده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس افزود افزایش میانگین ازدواج، کاهش تمایل به ازدواج به همراه مشکلات اجتماعی و فرهنگی سختی های زیادی در این راستا بوجود آورده لذا با ید تمامی دستگاهها دست در دست هم در جهت مرتغع نمودن مشکلات جوانان به سمت ازدواج و تعالی خانواده حرکت نماییم.

خانم کاظمین نماینده سازمان فرهنگی احتماعی ورزشی شهرداری به توضیح و سین برنامه اجرایی خود در این خصوص پرداختند و خواستار همکاری با کلیه اعضاء حاضر در جلسه شدند.