سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس با محوریت مشارکتهای اجتماعی تیر ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزشو جوانان شهرستان قدس ؛ جلسه ی مشارکتهای اجتماعی راس ساعت ۱۰:۱۵ شروع گردید. در ابتدا اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس نقش مشارکتهای اجتماعی را در کل جامعه مهم و موثر دانستند و در مورد دستور جلسه مطالبی را یاد آور شدند.

در ادامه حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان، در خصوص اینکه تاکنون هیچ سمنی ارائه مجوز ننموده به اهمیت فعالیتهای داوطلبانه توسط جوانان پرداختند. در ادامه دو نفر از جوانان فعال و یک نفر از اساتید دانشگاه نظرات و پشنهادات خود را در خصوص سازمانهای مردم نهاد (سمن ها ) و راهکارهایی جهت علاقمند کردن جوانان برای تاسیس و فعالیتهای داوطلبانه ارائه نمودند. و در نهایت خواستار حمایت بیشتر مسئولین جهت اجرای برنامه های جوانان فعال در سطح شهرستان شدند.

پس از تبادل نظر میان اعضای جلسه و ارائه راهکارها موارد ذیل به تصویب رسید.

مقرر گردید با توجه به عدم تحویل قطعی مجتمع فرهنگی هنری کاووسیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت رفع مشکلات موجود و انجام هماهنگی های لازم جلسه ای با معاونت امور عمرانی فرمانداری و حضور روسای ادارات مسکن،  راه و شهر سازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برق منطقه شهرستان تشکیل و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

مقرر گردید جهت حفظ و بهسازی سالن اجتماعات در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرداری قدس با انجام بررسی های کار شناسانه نسبت به تامین اعتبار و مرمت سالن یاد شده مساعدت و همکاری لازم به عمل آید.