مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روز سه شنبه ضمن اعلام این خبر، افزود: هدف از ایجاد این هسته اطلاع رسانی، تقویت و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران تهرانی در بازیهای جاکارتا خواهد بود.

 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از خبرگزاری ایرنا ؛ پیام نظر با بیان اینکه از ظرفیت روابط عمومی هیات ها و ادارات می توان اطلاع رسانی دقیق و به موقع در بازیهایی آسیایی داشت، گفت: این هسته مرکزی می تواند در شناسایی و معرفی ورزشکاران تهران کمک بسزایی داشته و جایگاه ورزش این استان را تقویت کند.
وی ادامه داد: در جهت حمایت مادی و معنوی ستاد ورزشکاران استان تهران، پروانه سلحشوری و فاطمه ذوالقدر نماینده های استان تهران در مجلس با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ۳ ملی پوش کاراته استان تهران اعزامی به جاکارتا را با هدایای مالی بدرقه کردند.
به گفته پیام نظر، در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۶۷ ورزشکار، ۳۳ نفر در پاراآسیایی و ۴۰ سرپرست و مربی از تهران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران در این رویداد آسیایی تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان برای هزینه ایاب و ذهاب پرداخت شده که این مبلغ در بازه زمانی به مدت ۴ ماه از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه (قبل از مسابقات آسیایی) پرداخت شده است.
گفتنی است هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۲ شهریورماه در اندونزی برگزارمی شود که طبق آخرین جلسه ستاد هماهنگی ۳۸۰ ورزشکار از سراسر کشور در قالب ۲۹ فدراسیون به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.