همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت دهه کرامت و یادواره شهید دوچرخه سوار مهدی آقامحمدی صبح روز جمعه ۲۹ تیرماه با همکاری دستگاهها و ادارات (فرمانداری، شورای اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتشنشانی، اورژانس) و به همت هیات دوچرخه سواری شهرستان قدس از محل پارک آزادگان آغاز و در استادیوم شهدای این شهرستان پایان یافت.
در ابتدای برنامه از خانواده شهید والا مقام مهدی آقا محمدی توسط سرپرست اداره ورزش و جوانان و نیز مدیر عامل سازمان فرهنگی اجنماعی شهرداری قدس جهت حضور در همایش بزرگ دوچرخه سواری  تقدیر و تشکر بعمل آمد.
گفتنی است در این مراسم علی اصغر ناصر بخت فرماندار، حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان، رضا حیدری مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس، دبیر هیات دوچرخه سواری استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان قدس حضور داشتند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان به خصوص نسل جوان از همایش بزرگ دوچرخه سواری بیان کرد: به منظور گرامیداشت دهه کرامت و پاسداشت یاد و خاطره شهید مهدی آقامحمدی، اقدام به برگزاری این همایش با همکاری اعضا ستاد بزرگداشت مراسم دهه کرامت نمودیم و خدا را شاکریم که برگزاری این مراسم نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی داشته است.
در پایان مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز ارزنده نظیر کمک هزینه سفر زیارتی مشهد، چند دستگاه دوچرخه، لوازم ورزشی و … بین ۶۰ نفر از شرکت کنندگان انجام شد.