دومین کارگاه علم تمرین نوین ویژه مربیان آقا و خانم با حضور رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان در سالن اجتماعات شهید دهنو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جلسه دوم کارگاه علم تمرین نوین در شهرستان قدس به همت لیلا بلالیان مسئول آموزش اداره با شرکت بیش از ۷۰ نفر مربی خانم و آقا به مدرسی حبیب اله آذر حزین مدرس دانشگاه برگزار شد.
حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: امیدواریم با برنامه های صورت گرفته و برگزاری دوره های متعدد و متنوع آموزشی در آینده که جهت ارتقاء سطح کیفی و علمی مربیان تمام رشته هاست، شاهد حضور حداکثری مربیان آقا و خانم در این کلاس ها باشیم.
حبیب اله آذر حزین هم به صورت مختصر به موضوعات جلسه گذشته اعم از دستگاه انرژی و نحوه صحیح استفاده از انرژی در طراحی تمرین اشاره کردند.
وی افزود، هدف ما از برگزاری این دوره های آموزشی این است که مربیان را با اصول اولیه و ابتدایی طراحی برنامه تمرین آشنا کنیم، تا بتوانند با حداقل فاکتورها یک برنامه درست و اصولی را به ورزشکاران خود ارائه دهند.
در این کارگاه علمی آموزشی آخرین روشهای تمرینی بدنسازی و هوازی برای دست یابی به تناسب اندام به بحث و بررسی گذاشته شد.
سپس به سایر فاکتورهای موجود در بحث علم نوین طراحی تمرین عوامل و تفاوت های فردی، وراثتی – نحوه تاثیر گزاری در ساختارهای طراحی تمرین – مسائل روانشناختی و روانشناسی ورزشکار – چگونگی جذب و نگه داری ورزشکار در یک رشته و یا هدایت به رشته ورزشی دیگر پرداختند.
آذز حزین بیان کرد: در جلسات بعد انواع تمرین کوتاه مدت، تمرینات فاصله ای، اهداف کوتاه مدت و میان مدت که باید در طراحی تمرین مد نظر گرفته شود توضیح داده خواهد شد.
گفتنی است شرکت کنندگان این دوره در پایان موفق به اخذ گواهی پایان دوره شدند.