مراسم بدرقه “تیم رکاب زنی صلح پایدار” اعزامی به پروژه رکاب زنی ۱۵۴۰ کیلومتری از (مرز بازرگان ایران تا مقبره مولانا در شهر قونیه ترکیه)با حضور مهندس ناصربخت فرماندار شهرستان قدس ،  معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس ، حسین چناقچی رییس شورای اسلامی شهرستان قدس ، نوروزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس و دیگر مسئولین شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهرستان قدس در فرمانداری قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت : ورزش و فعالیت های ورزشی حال مردم را خوب می کند و موجب وحدت و یکدستی در جامعه می شود.

ناصر بخت گفت : اگر این موضوع در شهرقدس خوب بازتاب داشته باشد باعث غرور و افتخار مردم شهرقدس خواهد بود زیرا این ورزشکاران فرزندان شهرقدس می باشند.

فرماندار شهرستان قدس خاطر نشان کرد: این حرکت دارای پیام هایی از جمله مفاخر ادبی، فرهنگی، علمی در عرصه جهانی می باشد که در طول تاریخ متعلق به ایران است و همچنین پیام آور صلح و دوستی این ملت خواهد بود.

ناصربخت افزود: ملت ایران یک ملت شریف، بزرگ ،باعزم و اراده ی قوی و با عین حال خواستار صلح و دوستی می باشند.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود گفت : دعای مردم شهرستان بدرقه راه شما عزیزان خواهد بود و این کار ارزشمندی که برای آن قدم برداشته اید انشالله به پایان رسانید.

حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن عرض خیر مقدم در این مراسم گفت : تمام مجوزهای لازم جهت خروج از کشور و اخذ مدارک های لازم از فدراسیون گرفته شده است.

نوروزی افزود : اداره ورزش تنها حامی این تیم است و نقشی در صدور مجوزها نداشته و این تیم نماینده ملت ایران هستند.

لطفی نماینده تیم رکاب زنی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این مراسم گفت : رکاب زدن برای من آسان تر از صحبت در حضور مسئولین است.

لطفی ادامه داد : این سفر به منظور پاسداشت فرهنگ پارسی می باشد و قرار است به مدت ۱۵ روز ، روزانه ۸ الی ۹ ساعت رکاب زنی را داشته باشیم.

در پایان این مراسم تیم رکاب زنی توسط مسئولین و مردم ورزش دوست مورد بدرقه قرار گرفتند.