سومین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مدیر کل و معاونان و مدیران اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با محوریت رسیدگی به امور ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست در حضور رضا گل محمدی مدیرکل، نادر شاملو معاون توسعه منابع مالی و برنامه ریزی، ابوالفضل ملاجعفری معاون امور توسعه ورزش، گل محمدی معاون امور جوانان، فاطمه سلیمی مسئول امور هماهنگی بانوان، پیام نظر مدیر روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران در اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد.
در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر این مهم که ورزش می بایست در تمامی سطح استان گسترش یابد، ابراز امیدواری کرد که در صدد هستیم ماهانه جلساتی را برای رسیدگی و رفع مشکلات و افزایش راندمان کاری در نواحی مختلف استان تهران برگزار کنیم.
گل محمدی ادامه داد: این نشست ها در حال حاضر در شهرستان هایی که از لحاظ جمعیت پایین تر هستند، برگزار خواهد شد و در آینده نه چندان دور موضوعات و مشکلات شهرستان ها و حوزه های پرجمعیت تهران را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.
وی گفت: یکی از دلایل مهم ما برای برگزاری این نشست ها، محدود بودن تمام امکانات ورزشی در شهر تهران بوده و در صدد هستیم در این برنامه ها، امکانات ورزشی را برای سایر نقاط تهران فراهم کنیم.
گل محمدی با اشاره به اینکه در این نشست ها معاونین می توانند با ظرفیت و توانمندی رشته های ورزشی حوزه و شهرستان ها آشنا شوند، اظهار کرد: برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست و در صدد هستیم این موضوع را در سایر نقاط گسترش دهیم.
همچنین حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست گزارشی از عملکردهای حوزه جوانان، قهرمانان، سرانه های ورزشی و سایر ظرفیت های این شهرستان ارائه داد و گفت: در صدد هستیم که باتوجه به ظرفیت این شهرستان بتوانیم در رویدادهای استانی، کشوری و بین المللی مدالهای ارزشمندی را ثیت کنیم.
همچنین در ادامه این نشست و ذر جریان حضور مدیر کل و معاونین و برخی از مسئولان ورزش و جوانان این شهرستان در دفتر علی اصغر ناصربخت فرماندار قدس، مشکلات و توانایی های ورزشی این شهرستان مطرح شد و مقرر گردید در آینده ای نه چندان دور، موارد ورزشی مرتفع گردد.
در پایان این دیدار فرماندار شهرستان قدس با اهدا هدایایی از مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قدر دانی کرد.
در پایان سفر یکروزه مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به شهرستان قدس، از پروژه های ورزشی در حال ساخت، خانه کوهنوردی، زمین چمن ۳۰۰۰متری شهداء، خانه کشتی، استخر ، سالن ورزشی و زمین چمن هفت جوی شهرستان قدس بازید کردند.
گزارش تصویری: