مراسم افتتاح سه خانه ورزش روستایی شهر قدس باحضور معاونین و پرسنل اداره ورزش و جوانان، دهیار هفت جوی و زرنان بالا و پایین و برخی از اعضای شورای اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ روز گذشته به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور معاونین و پرسنل اداره ورزش و جوانان قدس، اعضای شورای اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.

در این مراسم نیز علی مردانی معاونت امور فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه افتتاح مجموعه ورزش می تواند به افزایش روحیه، نشاط و شادابی شهروندان این شهرستان میشود اظهار کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد حضور ورزشکاران و استعدادهای خوب در این خانه های ورزش روستایی باشیم.

و همچنین سید اسماعیل موسوی رئیس هیات بازیهای بومی محلی شهرستان قدس در این مراسم گفت: درصدد هستیم خانه های ورزش روستایی را تجهیز کنیم چرا که این اماکن می تواند به بهره مندی عموم از امکانات ورزشی کمک زیادی نماید.

وی ادامه داد با تجهیز اماکن ورزشی روستایی میتوانیم سرانه و سطح فعالیت شهروندان را به ورزش افزایش دهیم.

همچنین امید حمیدی دهیار زرنان در این مراسم افزود: در نظر داریم با تزریق بودجه بتوانیم ضمن تجهیز یک سالن ورزشی و پیاده رو سلامت در آینده ای نه چندان دور به توسعه ی ورزش در این روستا ها کمک کنیم.