با برگزاری مراسم اختتامیه فوتسال از برگزیدگان و تیمهای برترمسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان قدس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شهرستان قدس و با تقدیر از برترین ها با حضور نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیات فوتبال و دیگر مسئولین شهرستان و  ورزشکاران در سالن الغدیر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پودینه رئیس هیات فوتبال شهرستان، با بیان این که جامعه ورزش قدس بسیار توانمند و دارای پتانسیل خوب بالایی است، گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش های صورت گرفته، شاهد رشد کامل و خوبی درسال جاری باشیم.

رئیس هیات فوتبال قدس نیز در حاشیه این مراسم ، بر توسعه فوتبال و پرورش استعدادهای نوجوان وجوان شهرستان تاکید کرد و گفت: این مسابقات به صورت منظم و روزانه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد که خوشبختانه تیمهای خوبی در این دوره  از مسابقات به رقابت پرداختند.

پودینه افزود: این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از اولین روز ماه مبارک رمضان تا پایان روز هجدهم ماه مبارک در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد.

در پایان تیم مبل افتخاری مقام قهرمانی پارسیان شهرقدس نائب قهرمان، عرشیا آذربایجان مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی ست؛ ابراهیم حمزه خانی بعنوان بازیکن اخلاق، سپهر یزدانی بعنوان آقای گل، و محسن کبیری بعنوان بهترین بازیکن هر سه از اعضای تیم مبل افتخاری کاپهای خود را دریافت کردند.