با حضور فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و برخی از روءسای ادارات شهرستان قدس در خصوص رسیدگی به موضوع تیم پارسیان در این شهرستان روز شنبه ۱۲ خردادماه در محل فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس در این نشست اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست حضور دوباره تیم پارسیان شهرستان در لیگ برتر است.
ناصربخت تصریح کرد، حضور تیم پارسیان در لیگ برتر شرایط ممتاز و ویژه ای است که انشالله در راستای سیاست کلی و اهداف کلان برای مطرح شدن نام شهرستان قدس در کنا مزیت و ثمر بخش بودن قدم برداشته خواهدشد. وی افزود یکی از راههای حضور تیم در لیگ برتر حمایت از طرف سایر ارگان ها می باشد.


علی نعیمی از اعضای هیات مدیره تیم فوتسال پارسیان در این باره گفت: هیات مدیره فوتسال تیم پارسیان شهر قدس میتواند در خصوص مالکیت و انتقال این تیم به اشخاص دیگر تصمیم گیری های لازم را داشته باشد.
وی ادامه داد در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با توجه به مشکلات متعدد مالی این تیم توانست جایگاه ۱۳ را در جدول به خود اختصاص دهد.
عباس تیموری روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران همچنین در خصوص آینده تیم فوتسال پارسیان اظهار کرد با نبود اسپانسرهای مالی یکی از راههای ممکن تیم فوتسال پارسیان قدس را در زیرمجموعه پیکان قرار دهیم تا بتوانیم اینده ای این تیم را برقرار کنیم.
در پایان مقرر شد در پیرامون جلسه ای با حضور مدیر هیات فوتبال تیم پیکان و رئیس هیات فوتبال شهرستان قدس و فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردد.