جلسه معارفه سرپرست جدید هیات دوچرخه سواری شهرستان قدس با حضور نوروزی و رئیس هیات دوچرخه سواری و ابراهیمی رئیس هیات شنا-شیرجه و واتر پلو استان تهران ظهر امروز در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ امید سراجی در مراسم معارفه حسام مقدم سرپرست جدید هیات دوچرخه سواری شهرستان قدس افزود: هیات دوچرخه سواری قدس در ارزیابی سالیان خود در زمینه قهرمانی در ادوار گذشته برترین هیات معرفی شد و در این خصوص می بایست برای تقویت این رشته ورزشی کلاسها و آموزش های لازم را برای ورزشکاران و استعدادهای این شهرستان ایجاد کنید.
وی ادامه داد: در حال حاضر تهران با ۱۶ حوزه و شهرستان به لحاظ استعداد های ورزشی یکی از بازوهای توانمند فدراسیون دوچرخه سواری به حساب می آید چرا که نیمی از ملی پوشان کشور را ورزشکاران استان تهران تشکیل می دهند. سراجی گفت: باید با همکاری شهرداری بتوانیم ورزش دوچرخه سواری را به صورت همگانی در شهرستان قدس اجرا کنیم و بتوانیم به سلامت و نشاط جامعه کمک دو چندانی داشته باشیم.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران تصدیق کرد، این آمادگی وجود دارد تا بتوانیم برای بهتر شدن ورزش دوچرخه سواری در این شهرستان کمک های معنوی و مادی را برای ورزشکاران و برگزاری مسابقات پیش رو داشته باشیم.
حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ شرکت صنعتی در این شهرستان وجود دارد خاطر نشان کرد با مصوبه شورای ورزش مقرر شد تا در جلسه ای با صاحبان این شرکتها انجام شود تا بتوانیم برای پیشرفت ورزش شهرستان قدس طرح ها و ایده هایی را اتخاذ کنیم.
همچنین در جلسه ی پیشرو نیز رئیس اداره مالیات حضور خواهد یافت تا بتوانیم برای مشکلات مالیاتی تدابیری صورت گیرد.
در پایان مراسم نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به همراه حاضرین در این نشست در بدو ورود به گلزار شهدا بر سر مزار شهید ورزشکار و دوچرخه سوار شهر قدسی شهید مهدی آقا محمدی حضور یافتند و به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.