مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد واگذاری مجوز تیم نفت به استان دیگر گفت: خروج سهمیه های استان باید طبق ضوابط قانونی بوده و مخالف خروج و فروش تیم نفت به سایر استانها هستیم.

رضا گل محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هر گونه نقل و انتقال تیم های فوتبال تهران باید در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود، ولی در حال حاضر در مورد واگذاری و یا فروش امتیاز تیم فوتبال نفت، نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال نشده است.
به گفته وی این صحبت ها بیشتر در حد گمانه زنی و پرداختن رسانه ها در خصوص انتقال تیم فوتبال نفت به سایر استانها می باشد.
گل محمدی افزود: مالکیت این تیم تهرانی با مجمع فرهنگی وزارت نفت است و اداره کل ورزش و جوانان استان بیشتر وظیفه نظارت و کنترل این تیم را بر عهده دارد.
وی همچنین در خصوص مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفت: باید مجمع فرهنگی وزارت نفت در مورد پرداخت مطالبات اقدام کند، چرا که مادامی مالکیت آن واگذار نشده می بایست مالک قبلی در این ارتباط تصمیم گیری کند.
وی از احیای مجدد تیم فوتبال پاس در پایتخت خبرداد و افزود: پس از ماه رمضان با مسئولان عالی رتبه ورزش برای احیای باشگاه ریشه دار پاس تصمیم گیری می شود.
گفتنی است استان تهران دارای ۵ سهمیه در لیگ شانزدهم فوتبال بود که نفت به دلیل مشکلات متعدد با کسب ۲۴ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کرد.