به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، معاونت فنی ورزشی و مسئول امور ایثارگران اداره ورزش و جوانان به همراه اعضای هیات جانبازان و معلولین شهرستان قدس در برنامه یکروزه از ۴ جانباز سر افراز شهر قدسی  دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر معاونت فنی ورزشی و مسئول امور ایثارگران اداره ورزش و جوانان به همراه اعضای هیات جانبازان و معلولین شهرستان قدس در برنامه یکروزه با حضور در منزل ۴ جانباز سر افراز شهر قدسی دیدار و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

علی مردانی معاونت فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان در حاشیه این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازانی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء جانبازان تاکید مقام معظم رهبری است و ما امروز بر خود وظیفه و تکلیف دانسته‌ایم که بنا بر فرمایشات ایشان و به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر ، از خانواده‌های محترم جانبازان دیدار کنیم.

مسئول امور ایثارگران اداره ورزش و جوانان بیان کرد؛ تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است، وی از طرح استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی (از جمله تیراندازی با تفنگ، کاراته، فوتسال و …) به ویژه در بخش جانبازان توضیحاتی را ارائه داد و افزود با برنامه ریزی های طولانی مدت در طی سال جاری قابلیت های جانبازان دارای شرایط در این حوزه به دقت مورد سنجش قرار خواهد گرفت. تا از جانبازانی که علاقه مند و مستعد رشته های ورزشی هستند با جهت دهی و راهنمایی به سمت ورزش هدایت شوند. در ادامه جانبازان ارجمند شهر قدسی خاطراتی از زمان جانبازی خود بیان نمودند. تجلیل از جانبازان با اهدا لوح سپاس و هدایایی پایان بخش این دیدار ها بود.

گزارش تصاویر دیدار

دیدار اول جانباز ارجمند رحمت مقدم

دیدار دوم جانباز ارجمند غیبعلی کریمی

دیدار سوم  جانباز ارجمند جبار اسدی

دیدار چهارم جانباز ارجمند آیت پیشکار