سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با بیان اینکه المپیاد ورزشی آینده سازان یکی از مهمترین و مهیج ترین رویداد ورزشی استان تهران به شمار می رود گفت: در نظر داریم با هماهنگی و همدلی بیشتر بتوانیم با هیاتهای ورزشی شهرستان قدس تعامل داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ؛ در نشست با دبیران هیاتهای ورزشی که با حضور معاون، مسئول و کارشناس اداره ورزش و جوانان و نمایندگان هیاتهای ورزشی شهرستان ظهر امروز در محل دفتر مدیریت اداره برگزار شد اظهار کرد، در گذشته خانه ورزشکاران در شهرستان قدس وجود داشت که امروز می باسیت سمن ها و هیاتهای ورزشی بتوانند بعنوان بازویی قوی ورزشکاران هدایت و ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: هیاتهای ورزشی می بایست به دنبال شناسایی و تقدیر از مدال آوران خود باشند.

به گفته ی نوروزی هر هیات باید دفتر صورت جلسه ای داشته باشند تا بتوانند مکاتبات و کارهای اجرایی خود را به صورت سند ثبت و ضبط کنند.

نوروزی همچنین از برگزاری همایش برای پیشکسوتان ورزشی خبر داد و گفت امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته ای از خدمات و تجربیات این پیشکسوتان ورزشی تقدیر بعمل آوریم.

همچنین شاه محمدیان کارشناس فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان در این مراسم در خصوص ارزیابی که اخیرا اداره ورزش و جوانان استان تهران ارسال کرده است گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای بهتر ارزیابی کردن هیاتهای ورزشی در شهرستانهای استان تهران آیتم هایی را در نظر گرفته  که می بایست برای بالا بردن سطح ارزیابی  از آن فاکتورها استفاده کرد.

در پایان هریک از اعضا به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.