رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: باید تفکر ایرانی را پاس بداریم .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس رضا گل محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از شعار سال گفت: استفاده از محصول ایرانی باید به عنوان یک اصل در دستور کارمان قرار بگیرد؛ به عنوان مثال در توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استفاده از محصولات داخلی باید جز اولویت ها باشد.
وی تاکید کرد: درکنار استفاده از محصولات ایرانی، باید تفکر برتر ایرانی را پاس داشته و مورد توجه قرار دهیم. به نظر من ورزشکاران ونخبگان ورزشی نماد تفکر حمایت از کالای ایرانی هستند. کالای ایرانی، یعنی محصول ایرانی یعنی توانمندی ایرانی یعنی حمایت از ایرانی، اینگونه است که تفکر حمایت از محصول ایرانی در جامعه تبلور می یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید براینکه تولید کنندگان هم باید به این شعار عمل کنند اظهار داشت: برای تحقق این شعار، باید کیفیت کالا ها مطابق شأن ایرانی باشد، نیاید محصول دروغی به مردم داد .
وی در خصوص اقدامت صورت گرفته در این خصوص در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: ما در مرحله اول با افرادی که در این خصوص فعالیت می کنند ملاقات می کنیم و تعاملات خود را با تولیدکنندگان افزایش می دهیم تا به یک هم افزایی و درک متقابل برای حمایت از کالای ایرانی و کیفیت مورد نیاز ما برای تولید کالای ورزشی دست یابیم.