مراسم استقبال از حدیثه جمال دارنده مدال برنز کاتای انفرادی مسابقات آسیایی توسط مسئولین شهرستان قدس صبح امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در دو بخش کاتای انفرادی و کمیته در رده سنی نوجوانان و جوانان در اواخر اردیببهشت ماه در ژاپن برگزار شد.

که در این مسابقات حدیثه جمال با غلبه بر رقیبان خود توانست در پایان این دوره از رقابتها مدال ارزشمند برنز را به خود اختصاص دهد.

همچنین فرماندار ورزش دوست شهرستان قدس ضمن تبریک برای کسب مدال ارزشمند این دختر ورزشکار از وی در فرودگاه امام خمینی (ره) طی برقراری تماس تلفنی اسقبال کرد.

گفتنی است نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان و معاونت امور بانوان و مسئول امور ایثارگران این اداره به همراه مسئول دفتر محمودی شاه نشین نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی و مدیر روابط عمومی فرمانداری همچنین دبیر کمیسیون ورزشی شورای اسلامی و اعضای هیات کاراته شهرستان قدس نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافته و با اهداء گل از ایشان استقبال کردند.