اولین کارگاه آموزشی علم تمرین نوین با حضور رئیس اداره ورز ش و جوانان و با شرکت ۱۱۵ نفر از مربیان خانم به همت لیلا بلالیان مسئول واحد آموزش این اداره در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ اولین کلاس آموزشی داشته ها و یافته های جدید در علم تمرین (کارگاه علم تمرین نوین) در شهر قدس باشرکت ۱۱۵ نفر از مربیان خانم در سالن اجتماعات شهید دهنو برگزارشد.

نوروزی در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین تصریح کرد: امیدواریم با برنامه های صورت گرفته و برگزاری کلاس های متنوع در آینده نزدیک شاهد ارتقاء سطح کیفی و علمی مربیان تمام رشته ها در سطح شهرستان باشیم.

در ادامه تلاش شد برخی از موضوعات علوم تمرین ، اهداف طرح تمرین و کاربرد دستگاهها به تفکیک ، اصول اولیه در نحوه گرم کردن و سرد کردن در نهایت هدف کلی تربیت بدنی در این کارگاه توسط استاد آذر حزین مطرح شد.

آذر حزین در پایان بیان کرد، امیدواریم زنجیره کلاسها تداوم داشته باشد تا بتوانیم مطالب بروز و بهتری را در منطقه به همکارانمون انتقال بدهیم.

بلالیان مسئول واحد آموزش اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: این همایش اولین بار در شهرستان قدس با استقبال خوب و با شرکت ۱۱۵ نفر از مربیان خانم در شهرستان برپا گردید.

وی افزود، به شرکت کنندگان گواهی حضور در کارگاه آموزشی ارائه داده خواهد شد.