طی حکمی از سوی  علی خلیلی رئیس هیات تکواندو استان تهران داوود گرجی عضو شورای اسلامی شهر ستان قدس به سمت سرپرست هیات تکواندو شهرستان قدس انتصاب شده است.

به گزارش روابط عمومی؛ مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با سخنرانی رئیس اداره ورزش و جوانان در پیرامون ورزش تکواندو شهرستان و پتانسیل های موجود ادامه یافت.

حسین نوروزی اظهار داشت: ورزش تکواندو قدس همواره با استقبال گرم جوانان و ورزش دوستان شهرستان همراه بوده است که کسب عناوین متعدد در میادین ملی و جهانی نشان دهنده این مهم است.
وی در ادامه گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولین از این رشته افتخار آفرین و همدلی و اتحاد جامعه تکواندو  قدس از مهم ترین مواردی است که ورزش تکواندو  شهرستان به آن ها نیاز مبرم دارد.

در ادامه مراسم داوود گرجی با ارائه گزارشی راهکارهای خود را در اداره بهینه این هیات بیان نمودند و به مشارکت همه جانبه خانواده تکواندو در جهت پیشرفت این رشته ورزشی اشاره نمودند.

گفتنی ست در این رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان به همراه دبیر هیات تکواندو استان تهران و هیات همراه ، مربیان و پیشکسوتان تکواندو در محل اداره ورزش و جوانان حضور داشتند.