چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ناشنوایان از جمعه ۷ اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور فوتبالیست ارزنده شهرقدسی حسین کاظمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به نقل از فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛  دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند جمعه ۷ اردیبهشت ماه در چانگوون کره جنوبی برگزار شد و در پایان بازی با برتری ۲-۰به پایان رسید ، علی اکبر احمد وند (پنالتی-۳۱) و علی زینالوند (۸۱) گلزنی کردند.

در ادامه، تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در دیداری که در چانگوون کره جنوبی برگزار شد، موفق شد با نتیجه پرگل ۷ بر صفر تیم ملی کویت را از پیش رو بردارد.

گل‌های تیم ملی ایران را در این دیدار

علیرضا بسیح(۷)، علی اکبر احمدوند( ۱۶ و ۲۵)، عبدالمهدی هاموری(۲۲)،ایمان محبی(۳۵)و مصطفی رحیم فردوس نژاد(۳۷ و ۶۶) به ثمر رساندند.

در ادامه، تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و اقیانوسیه با نتیجه سه بر صفر برابر تیم عمان به پیروزی رسید.

گل های تیم ایران را مصطفی رحیم فردوس نژاد(۱۷و ۲۲) و محسن فرضی(۳۸) به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با شکست برابر تیم کره جنوبی از صعود به فینال مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و اقیانوسیه بازماند.

ملی پوشان ناشنوای کشورمان مقابل تیم میزبان قرار گرفتند و در پایان در عین شایستگی و با ناداوری ۴-۳ برابر تیم کره جنوبی شکست خوردند.

گل های ایران در این بازی توسط شاهین فصیحی(۱۳) ، علیرضا بسیح (۲۲)  و عبدالمهدی هاموری (۷۰) به ثمر رسید.

در پایان، تیم ایران با ۸ گل تایلند را در هم کوبید و سوم شد

فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در چانگوون کره جنوبی رودرروی تیم تایلند قرار گرفتند و در پایان با پیروزی پرگل ۸-۰ مقام سوم را کسب کردند.

گل های تیم ایران توسط شاهین فصیحی(۵)، حسین مصباحی(۱۳)، علی اکبر احمدوند(۲۳،۵۶۶۱)، ایمان محبی(۵۴)، علیرضا بسیح(۷۷)، محسن فرضی(۸۱) به ثمر رسید.

شایان ذکر است، در تمامی مسابقات حسین کاظمی بازیکن ارزنده شهر قدسی به صورت فیکس حضور داشته است.