جشن نشاط و امید به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه در سالن حضرت باقر العلوم (ع) با حضور مسئولین استان، شهرستانی، جانبازان ، نخبگان، ورزشکاران شهرستان و جمع کثیری از جوانان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ حسین نوروزی در جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و جوانان در چنین جشنواره هایی مسئولان را به اجرای برنامه های فرهنگی دلگرم میکند.

وی ادامه داد، یکی از اهداف مهم این جشنواره حساس سازی نسبت به موضوع نشاط در جامعه است و اداره ورزش و جوانان توان خود را برای ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نشاط و امید را ارتقای فرهنگ نشاط شادی و امید در بین نسل جوان از طریق ترویج کار آفرینی مشارکت و … ذکر کرد.
نسرین طاهری مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان اظهار کرد، تلاش میکنیم با معرفی افراد موثر در نشاط، برای جوانان در این زمینه الگو سازی کنیم همچنین ظرفیت ها و ابعاد شادی، نشاط و امید که در فرهنگ ملی ما موجود است به جوانان معرفی و در آنها نگرش مثبت ایجاد کنیم.

در ادامه جشنواره علاوه بر اجرای موسیقی های سنتی، مولودی، سرود، مسابقه، سخنرانی (ویژه جوانان) و … از جانبازان ارزشمند و نیز نخبه های برتر جوان در رشته های پژوهشی، علمی، هنر، موسیقی، ورزش، … شهرستان تجلیل بعمل آمد.