هیات ورزشهای همگانی شهرستان قدس همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز شورای اسلامی مراسم تجلیل از کادر اجرایی، اعضاء کمیته ها، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان نواب روءسای هیاتهای ورزشی با حضور مسئولین شهرستان قدس برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ این مراسم همزمان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور اینانلو معاونت سیاسی فرماندار، حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان، مریم ترابی رئیس هیات ورزشهای همگانی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت خدمات شهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرقدس و جمعی از ورزشکاران در رستوران ارگ برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  در این مراسم گفت: هیات های ورزشی باید به صورت گروهی مدیریت شوند تا در زمینه همگانی کردن رشته های وزشی و قهرمان پروری موفقیت بیشتری حاصل شود.

نوروزی اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان در دستور کار جدی مسئولان قرار گرفته و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران آن نیز در آینده باشیم.

در ادامه به تعداد آمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان که حدود ۱۳ هزار و ۷۸۲ نفر می باشند. که نزدیک به هزار نفر از این آمار مختص به ورزشهای همگانی می باشد.

به گفته وی، امیدواریم در سال ۹۷ برای توسعه ورزش و جوانان به صورت همزمان در کنار مسایل اجتماعی از جمله ازدواج، اشتغال و شادابی و نشاط جوانان گام های بلندی برداشته شود.

در پایان این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به مناسبت گرامیداشت ۹ اردیبهشت ماه روز شورای اسلامی از رئیس و اعضای شورای اسلامی با حضور مسئولین تجلیل بعمل آوردند.