دوره توجیهی مدیران و موسسین اماکن ورزشی شهرستان قدس با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، معاونت فنی ورزشی و بانوان ، مسئول اماکن، آموزش و امور ایثار گران همچنین اعضای شورای شهر، نمایندگان واحد های حقوقی حراست-نظارت و کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سایر مسئولین در سالن همایش آتش نشانی شهرقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ این دوره آموزشی یک روزه در ادامه روند توجیهی مدیران و موسسان اماکن ورزشی شهرستان که از سال گذشته آغاز شده بود،با شرکت بیش از پنجاه نفر از مدیران اماکن ورزشی شهرستان تشکیل شد.

 

حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان،ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و بهره گیری مدیران و موسسین از آخرین قوانین و اطلاعات در این زمینه باعث رشد و تقویت بیش از پیش در سیستم مدیریتی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی شهرستان خواهد شد.

در طی این جلسه پگاه رخشانی رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان قدس توضیحاتی در خصوص خدمات هیات پزشکی ورزشی و نحوه بازرسی از باشگاهها ارائه داد.
مباحث تدریس شده در این دوره عبارت بودند از: حقوق ورزشی _ حراست _بیمه ورزشی_ مدیریت_ سوء مصرف مکمل ها_ بهداشت اماکن ورزشی و نحوه دریافت مجوز  توسط خانم خطیبی از کمیسیون ماده ۵ و آقای محرابی از واحد حقوقی ، آقایان محمد پور، شاه وردی از واحد نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه شد.

این دوره آموزشی با اهداء لوح سپاس و هدایایی نفیس به میهمانان و مدیران باشگاههای داری مجوز به کار خود پایان داد.