آئین تجلیل از قهرمانان و برترین های مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران با حضور مسئولان و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات وفناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛مراسم تجلیل از برترین‌ها با حضور محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان،عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان،مهندس مقیمی استاندار تهران،خدادادی نماینده مجلس شورای اسلامی،گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس،گل محمدی مدیرکل، شاملو و ملاجعفری معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و روءسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و هیات های ورزشی استان باشکوه خاصی انجام شد.

در آغاز این همایش که با پخش کلیپ،نوای گرم مرشدان زورخانه و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه امیر جاهد همراه بود،معاون توسعه امور ورزش اداره کل ضمن ارائه گزارشی از این رویداد گفت:تهیه و تدوین مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران در راستای تحقق اهداف راهبردی اداره کل و وزارت ورزش و جوانان و همسو با برنامه ششم توسعه بود که ستاد بازی ها به ریاست استاندار و دبیری مدیر کل تشکیل گردید.

ملاجعفری به اهداف مختلف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود:ایجاد نشاط و سلامتی در جهت توسعه ورزش همگانی با رویکرد همگانی کردن ورزش،کمک به ستاد برنامه ریزی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ المپیک،پرورش نخبگان و کشف استعدادها، تقویت مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی،نگرش ویژه به تهران و شهرستان ها و مناطق کم‌برخوردار،توجه ویژه به حضور بانوان و …از اهداف مسابقات بود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور ۷۸۰۰ ورزشگاه در چهار منطقه برگزار شد و در پایان مرحله اول در تمام شهرستان‌ها، قهرمانان به دور دوم راه یافتند. کمیته نظارت و ارزیابی بازی ها نیز در جلسات متعدد با روءسای ادارات حوزه و شهرستان ها، این مسابقات را ارزیابی کردند تا نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنند.

ملاجعفری از تمام تلاش‌ها و حمایت و از همکاران در اداره کل،حوزه ها،شهرستان ها و هیات های ورزشی استان تهران تقدیر کرد و گفت:مرحله دوم این مسابقات به نوعی یکی از پر افتخار ترین دوران ورزشی استان تهران محسوب می‌شود که با هماهنگی فرمانداران و استانداری و حمایت وزارت ورزش باعث خلق این افتخار شد و آینده روشنی را برای ورزش تهران نوید می‌دهد.

در جریان این مراسم از قهرمانان رشته‌های مختلف مرحله دوم مسابقات آینده سازان استان تهران تجلیل شد و به ویژه از روءسای هیات های کاراته محمد مهدی عطایی، تنیس روی میز حمید رضا صابری، شطرنج مجتبی دانشفر، تیراندازی عباس خزایی، قایقرانی سلمان خدادادی، دو و میدانی جمالی پور، تکواندو علی خلیلی، رزمی علی سراج، هندبال فتح اله طیبی، اسکیت علی اصغر زرگر، بوکس نکولعل آزاد، بدمینتون علیرضا الهاکی، کونگ فو صداقت اسمی، هاکی مسعود مختاری، فوتبال حبیب الله ابوالحسن شیرازی، بسکتبال داوود کرمی، کبدی حسین عنصری، جودو محمد بلوطی، والیبال محمود نوری، ژیمناستیک روح الله وین، تیر و کمان ذیغم تقدیمی، شنا محمد ابراهیمی، شمشیربازی رضا حدادیان کوهنوردی فاطمه سلیمی، اسکواش محمد آران، دوچرخه‌سواری سراجی، بولینگ و بیلیارد و بولس پیام نظر، پزشکی ورزشی دکتر خشایار ثابتی و ورزش زورخانه و پهلوانی صباغی، تقدیر گردید.

در ادامه از روءسای هیات های ورزشی و قهرمانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران و هیات تیراندازی با تفنگ بانوان قدس(مقام دوم)،رزمی (بانوان مقام اول – آقایان مقام سوم)، تیراندازی با کمان (مقام دوم) و زهرا میرزایی قهرمان تیر اندازی با تفنگ قدس و حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تجلیل و قدردانی شد.

همچنین از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اهدای تندیسی از رضا گل محمدی مدیر کل به پاس حمایت و تلاش برای برگزاری مطلوب و هدفمند این رقابت‌ها تقدیر گردید.