مراسم افتتاحیه اولین باشگاه کوهنوردی پنج شنبه ۱۷  اسفند ماه با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ مراسم با حضور قهرمانان و مسئولین شهری از جمله؛ حسین نوروزی سرپرست و پرسنل اداره ی ورزش و جوانان، چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان، آذر برا عضو شورای شهر و زینب موسوی قهرمان جهان در رشته کوهنوردی برگزار شد.

در ابتدای مراسم نوروزی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین بیان کرد: همه ورزشکارانی که در این جا گرد هم آمدند قطعا هدف مقدسی دارند که این باشگاه را به اوج برسانند، اینجانب نیز به عنوان خادم در این اداره به شخصه خودم را عضو خانواده ی کوهنوردی می دانم و تمام تلاشم را برای موفقیت این مجموعه اجرا میکنم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گفت: کسانی که در این رشته هستند عاشقانه در این راه قدم بر میدارند، کوهنوردی یعنی پی بردن به عظمت خدا است امروزه شهرقدس به قهرمانان خود افتخار می کند  زیرا مدال آوری خود را تا مسابقات برون مرزی ادامه دادند.

در ادامه ی این مراسم آذر برا اظهار خوشحال کرد و گفت : در این مکان با قهرمانان خوب همراه هستم، کوهنوردی ورزشی است برای پی بردن  به زیبایی های خداوند متعال و کسانی که کوه نورد هستند آرزویشان زندگی کردن و کوهنوردی در کوه تا پایان عمرشان است اعضای شورای شهر در حمایت از کوهنوردان دریغ نخواهند کرد و سعی می کند تا با فراهم سازی بستری مناسب امکانت را برای قهرمانان احیا کند.

در پایان این مراسم از قهرمانان و زحمت کشان این رشته توسط مسئولین شهری تقدیر به عمل آمد.