نماینده مردم قدس در مجلس شورای اسلامی به نبود امکانات ومنابع مالی در ورزش کشور اشاره کرد و گفت: در سال آینده با سیاست گذاری و برنامه ریزی دولتی بتوانیم این کمبودها را بر طرف کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ محمد محمودی شاهنشین در جمع روءسای هیات ها و پرسنل اداره ورزش و جوانان که پنج شنبه ۱۷ اسفندماه برگزار شد, ضمن تبریک روز زن به تمامی بانوان و مادران اظهار کرد: امیدواریم در سال ۹۷ بخشی از سیاستهای دولت و بخشی از برنامه ریزی کشور بتوانیم به توسعه و زیر ساخت های ورزشی کمک ویژه ای کنیم.
وی ادامه داد: در سال آینده قوای مقننه و مجریه بتوانند باهمکاری بیشتر به غنای ورزش توجه کنند.
محمودی شاهنشین ادامه داد: امسال نیز با همت دهیاری ها شاهد ساخت مجموعه های ورزشی متعددی در روستاهای ملارد, قدس و شهریار بودیم که در سال ۹۷ با این روند سال شکوفایی در ورزش ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بسیاری از موارد و مشکلات از عدم شناخت از الگو ها است اظهار کرد: امیدواریم با شناخت بیشتر از این الگو ها بتوانیم به توسعه ورزش در سال آینده توجه بیشتری داشته باشیم.
وی همچنین به نقش بانوان در ورزش اشاره کرد و افزود: زنان نقش بی بدیل در توسعه ورزش در خانواده و جامعه خود دارند چرا که این قشر می توانند نشاط و شادابی را با ورزش کردن به جامعه گسترش دهند.
همچنین حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن تبریک روز زن به عملکرد یک ساله این اداره در سالجاری پرداخت و گفت: در سالجاری اقدامات خوبی چه در ورزش و چه در بخش امکانات و تجهیزات ورزشی در این شهرستان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه هیات های ورزشی می توانند با مراجعه به دهیاری هفت جوی درجهت توسعه ورزش همکاری ۲ سویه ای داشته باشند ادامه داد: با این همکاری شاهد توسعه ورزش در مناطق محروم و روستایی شد و از دل این کار می توان استعداد های ورزشی زیادی را کشف و شناسایی کرد.

به گفته نوروزی امید واریم با برگزاری جلسات با هیاتها و کمک مالی این اداره بتوانیم شاهد پیشرفت ورزش در قدس باشیم. در ادامه هر یک از روءسای هیاتها به ارائه گزارش عملکرد خود به گفتگو پرداختند.

اهداء لوح سپاس و هدایایی پایان بخش این نشست بود.