سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس: حضور حماسی جامعه ورزش شهرستان قدس، رؤسای هیأت ها، مربیان ورزشکاران و قهرمانان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حرکتی شایسته است.

به گزارش روابط عمومی؛ حسین نوروزی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، در پیامی به جامعه ورزش شهرستان قدس، رؤسای هیأت ها، مربیان ورزشکاران و قهرمانان، اظهار کرد: راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی را در پیش دارد.

نوروزی افزود: حضور چشمگیر و

باشکوه جامعه ورزشی شهرستان قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از متحد و یکدل شدن ورزشکاران در همه عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. این راهپیمایی سرمایه ی عظیمی است که می توان به کمک آن معادلات بین المللی را به نفع جامعه ورزشی و کشور تغییر داد و البته رسالت مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست های به حق ورزشکاران بیش از گذشته می نماید.

وی ادامه داد: مهم ترین پیام حضور ورزشکاران در یوم الله ۲۲ بهمن این است که در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کنند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برکت وجود حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالقاسم میر احمدی، امام جمعه شهرستان، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی محمدی، فرماندار شهرستان قدس و سایر مسئولین شهرستان، ‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

نوروزی تصریح کرد: بنده هم ضمن بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند و افتخار آفرین انقلاب اسلامی به نمایندگی از اداره ورزش و جوانان از تمامی کارکنان و مسئولین مجموعه ورزش و جوانان شهرستان، روءسای هیات ها، ورزشکاران و قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، باشگاه های ورزشی، اعضای هیات های ورزشی و جوانان که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت که در حقیقت جلوه ای از تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان داد صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.