همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت دهه فجر، همایش کوهپیمایی ۲ هزار نفری رزمی کاران تهران در ایستگاه یک توچال برگزار شد.

به گزارش روابطعمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ رئیس هیات رزمی استان تهران عصر جمعه در حاشیه این مراسم در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت: این برنامه ورزشی با رویکرد گرامیداشت دهه فجر و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب با حضور ورزشکاران رزمی کار زن و مرد تهرانی در ایستگاه یک توچال برگزارشد..
علی سراج با بیان اینکه برگزاری این همایش ها می تواند به روحیه و نشاط ورزشکاران کمک شایانی کند، خاطر نشان کرد: در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دبیر فدراسیون رزمی و ۲هزار نفر از ورزشکار رزمی در سبک ها و کمیته های مختلف تهران درکوهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.
سراج همچنین به برگزاری دومین مرحله المپیاد ورزشی استان در بخش جوانان اشاره کرد و گفت: در این رویداد ورزشی بیش از ۳ هزار ورزشکار زن و مرد از ۱۵  حوزه و شهرستان در ۲ بخش موی تای(مردان) و کیک بوکسینگ(زنان)حضور داشتند.
وی با بیان اینکه رقابتها از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزارشد ،ادامه داد: در این مسابقات شهر قدس و جنوب غرب توانست در بخش زنان و مردان مقام نخست را کسب کنندرئیس هیات رزمی استان تهران خاطر نشان کرد: در این رویداد ورزشی ۳۰ رزمی کار برتر به اردوی انتخابی استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می شوند.
سراج همچنین از حضور ۵  ورزشکاررزمی کار مرد استان تهران در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی درشهریورماه سال ۹۷ خبرداد و گفت: تیم کشورمان با ۸دورزشکار در رشته پنچاک سیلات در این رویداد آسیایی شرکت می کند.
به گفته وی بیش از ۳۰ هزار رزمی کار در ۱۳۰ سبک در استان تهران بیمه ورزشی هستند.