جلسه با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی و نوروزی سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان به همراه روءسای هیات های ورزشی شهرستان قدس پنج شنبه ۵ بهمن ماه در دفتر خانه ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ در این نشست صمیمانه هیاتهای ورزشی از مشکلات و کمبودهای شهرستان از جمله کمبود سرانه ورزشی ، نداشتن خوابگاه جهت برگزاری مسابقات استانی و کشوری، نداشتن دفتر جهت اسکان هیاتها و کمبود بودجه برای پیشرفت بیش از پیش برنامه های خود با نماینده محبوب شهرستان به گفتگو پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان، در تکمیل موارد ذکرشده توسط رؤسای هیاتهای ورزشی ضمن تایید سخنانشان حمایت همه جانبه مسئولین شهر مخصوصا نماینده محترم شهرستان را از اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی خواستار شدند.

نوروزی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد هیات ها و اداره از زمان تصدی گری خود پرداخت.

نماینده مردم شریف شهرستان های قدس ، ملارد ، شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمد گویی به تمامی رؤسای هیاتها و پرسنل اداره ورزش و جوانان سخنان خود را اینگونه آغاز کردند؛ ورزش قدس از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و به داشته های شهر قدس افتخار کنید چرا که بسیاری از شهرستان ها از لحاظ سرانه ورزشی، تجهیزات و قهرمانی از قدس کمتر هستند.

محمودی شاه نشین در ادامه بیان کرد: شهر قدس با داشتن مدیرانی توانمند و قهرمانان ملی و نیز با داشتن استادیوم ۲۵ هزار نفری شهدای قدس به جایگاه خوبی در کشور رسیده است.

وی در خصوص تکمیل زمین چمن مجموعه ورزشی شهدا قدس ، استخر و فضای سالن هفت جوی خاطر نشان کرد که این پروژه ها بصورت جدی در حال پیگیری می باشد و به زودی شاهد افتتاحیه این پروژه ها خواهیم بود.

در پایان ضمن تشکر حاضرین در جلسه آروزی توفیق و موفقیت روز افزون مسئولین را از خداوند خواستار شدند.